Chapter 60

Feel free to make threads of the latest chapters and discuss them. Duplicate threads will be locked, deleted if you keep doing so. (`・ω・´)”
- Accelevi
Forum rules
Forget-me-not.

Chapter 60

Postby liala » Thu Aug 07, 2014 4:42 pm

Translation shared by Hitoshi
http://imgur.com/a/emW58

Chinese Raws are out
http://www.ishuhui.com/archives/3316


Impressions
Everyone seems to cooperate with Levi now? All of them injured the guards after all (or whatever they were).

Hanji is a badass! The people around Hanji and co. know the truth now?

Erwin was beaten up. And he meets the King. No idea why they don't just kill him.
Maybe they want to tell him everything and will be like 'lol you cannot change anything now because you will be executed'. But that would be dumb.
I'm really suprised that he is still alive after everything that happened. But it's nice that he sticks around for a little longer.
Last edited by liala on Fri Aug 08, 2014 2:43 pm, edited 2 times in total.
liala
 

 

Re: Chapter 60

Postby Zarythe » Thu Aug 07, 2014 5:27 pm

Yay i love reading chinese, especially when i cant make out what the fuck they are saying
Zarythe
 

Re: Chapter 60

Postby The Sketcher » Thu Aug 07, 2014 10:21 pm

liala wrote:Chinese Raws are out
http://www.ishuhui.com/archives/3316

Impressions
Everyone seems to cooperate with Levi now? All of them injured the guards after all (or whatever they were).

Hanji is a badass! The people around Hanji and co. know the truth now?

Erwin was beaten up. And he meets the King. No idea why they don't just kill him.
Maybe they want to tell him everything and will be like 'lol you cannot change anything now because you will be executed'. But that would be dumb.
I'm really suprised that he is still alive after everything that happened. But it's nice that he sticks around for a little longer.

I thought it was coming out on saturday O.O
The Sketcher
 

Re: Chapter 60

Postby Peanuts » Fri Aug 08, 2014 2:05 am

Zarythe wrote:Yay i love reading chinese, especially when i cant make out what the fuck they are saying


yea, all those ching chong, makes my head spin :lol:

This chapter woah, feels that the name should be changed to attack on humans, god damn, it's getting darker with each chapter @_@

noooo, irwin's gonna die D:
Peanuts
 

Re: Chapter 60

Postby HIT0SHI » Fri Aug 08, 2014 6:29 am

Chapter Translations: http://imgur.com/a/emW58
HIT0SHI
 

Re: Chapter 60

Postby liala » Fri Aug 08, 2014 2:41 pm

Thanks Hitoshi. I will link it in the first post.
Now we know what's going on.
Also I wonder where Marlo and Hitch are? Are they with the cloaked MP members in that one panel?
liala
 

Re: Chapter 60

Postby higurashimerlin » Sat Aug 09, 2014 8:31 pm

Well Hange is getting shit done. Do take fistcuffs to a gun fight.
higurashimerlin
 

Re: Chapter 60

Postby The Sketcher » Sat Aug 09, 2014 11:39 pm

higurashimerlin wrote:Well Hange is getting shit done. Do take fistcuffs to a gun fight.

And a 3DMG.
The Sketcher
 

Re: Chapter 60

Postby Zarythe » Sun Aug 10, 2014 12:28 am

Image
Image
Image
Image
Zarythe
 

Re: Chapter 60

Postby liala » Mon Aug 11, 2014 5:11 pm

lol Zarythe
now I want this to happen!
liala
 

Next

Return to SnK/AoT Manga Discussion

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron